Skjemaer fra A til Å

Bærum kommune (nettbaserte søknader)

Permisjon fra opplæringen Brukes når eleven skal være borte fra skolen én eller flere hele dager.
Leie/lån av skolens lokaler, søknad Søknad for grupper som ikke normalt hører inn under skolens egen virksomhet.

Gjettum skole (manuell utskrift/utfylling)

Elevmappe, overlevering Samtykkeærklæring for oversending av elevmappe til ny/annen skole
Fraværsdager på vitnemål, søknad om fratrekk/vedlegg.doc (word-format) Brukes også for søknad om vedlegg til vitnemål. Frist: 1. juni hvert skoleår i 8., 9. og 10.
Fraværsdager på vitnemål, søknad om fratrekk/vedlegg.pdf (pdf-format) Brukes også for søknad om vedlegg til vitnemål. Frist: 1. juni hvert skoleår i 8., 9. og 10.
Omvalg fremmedsprak Gjettum skole Søknad om omvalg av fremmedspråk
Samtykke forlate skolens område Skjema om samtykke for at eleven kan forlate skolens område i skoletiden
Samtykkeskjema for bilder av barn på nett Bærum kommunes generelle samtykkeskjema. Gjettum skole innhenter normalt samtykke gjennom informasjon nr. 1 hver høst, og dette skjemaet kan brukes til å endre samtykket.
Sidemål - fritak vurdering Søknad om fritak for vurdering i norsk sidemål
Søknad om utvidet tid på eksamen Søknad om tilrettelegging på eksamen (frist 1. april)